Ballongfeeling..

I dag våknet jeg med en sånn “ballongfeeling”. Dere vet når man føler seg oppblåst og sulten på en og samme tid? Ja.. akkurat sånn følte jeg det!
(litt sånnn GRAVID tenkte noen av dere kanskje nå? Men ikke VÅG deg til å tenk noe lengre på den tanken – NOT happening!!

Kroppen var nok egentlig ikke klar for mandag, men sannelig var den (mandagen!) kommet for å bli! Jeg og Filip våknet med huset for oss selv. Lilja hadde ligget over hos “mormor”, men til tross for “alenemorgen”, måtte vi avgårde til jobb for å holde møte kl 08.30! Snakk om dårlig planlegging…! Uansett, så fikk vi en våt start på dagen da snøfallet som kom i natt hadde bestemt seg for å smelte, men vi kom oss omsider avgårde. 

Etter en møtestart på dagen, en salat, og noen hjerneceller fattigere, ble det sannelig penger på de ansatte, og jeg brukte dødtid til å rydde.

..viste du at man kan rydde til de uendelige??  – nå gjør du det!

Så etter noen timer på jobb, dro vi videre til Marthe & Filip på barselstreff. Der spiste vi boller og kakao, og koste oss i godt selskap. Det er en motiverende gjeng jeg henger emd for tiden, så i samme slengen planla vi treningen for kvelden. Etter litt Liljakos og Wok, ble det trening og solarium, toppet med druer i sofakroken!

På trening tok jeg personlig rekord i planken. Hvor lenge klarer du å stå “i planken”?

2 kommentarer
    1. Mamma Rebekka: hehehehe 😛 ja, akkurat det kan bare ikke skje akkurat nå! I husbyggingsfase, to småbarn, butikk, bryllup.. u name it! Det hadde ikke funka! 😛 Selv om jeg får smårykninger i kroppen av å se den voksende magen din! Savner jo liksom litt magen også.. sånn inn i mellom! 😛 Ikke lenge igjen nå! 😀 Du er jo bare såå fin! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg