Hektisk, sa duuu??

Når man har kommet til det punktet at man får dårlig samvittighet for at man ikke rekker å blogge,

er det da man skal skrive et vittig innlegg om hverdagens tidsklemme?

Jeg synes jeg alltid skriver om tidsklemma, så nei, det blir ikke noe innlegg om det!


Snuppa er strålende fornøyd etter barnehagen. Seee så langt hår hun begynner å få <3

Dagen min sett slik ut,HEKTISK,  så jeg kommer sterkere tilbake med nytt innlegg om bryllupet i morgen! 

* Kle på unger og kjøre i barnehagen

* Bestemme meg for fliser, så turen gikk til flisekompaniet, og to andre flisbutikker

* Barseltreff hos Linn og Linnea med mange andre småtroll og skravlejenter!

* Middag

* Skrive inn koder fra G-sport, for så å dra til G-sport å handle nye joggesko!

* Trening – 2 timer kondisjon + overkropp –

* Hjemmom med treningsutstyr, og kaste inn litt mat + blogge

* Avgårde for å hjelpe til litt i den nye Rema 1000 Butikken som åpner på torsdag ( – stikker dit NÅ!)

* Mat? Zzzz? Kaputt??

 

***************************************************

I mellomtiden må dere huske at det fortsatt er mulighet til å handle hos www.knertenogkaroline,

og få 50 % på ditt kjøp! Gjelder DENNE handlekurven.

Tilbudet gjelder UT ONSDAG!

Meld deg også på min Giveaway hvor du kan vinne en fotoshoot og valgfrie bilder til en verdi av 5500 kr + trøstepremier på 2 x 1500 kr

Klikk HER for å melde deg på

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg