Lørdag, WindowNetShopping, småtrollmessa…

For en stund tilbake tipset jeg dere om en nettportal som heter Trendsales. Dette er så og si samme opplegg som finn.no, men med et mer ryddigere opplegg. Her kan man finne både nye og brukte skatter, både fra forhandlere og privatpersoner. HER kan du lese forrige innlegg og mine tips.

Denne gangen har jeg nok en gang drømt meg bort i barneklærverdenen, og funnet SÅÅÅ mye fine plagg.


MINIATURE BUKSE LYSEBLÅ, MINIATURE M PRIKKERMINIATURE BUKSE M STRIPER

Lag deg profil HER –> Klikk på linkene under bildet –> KJØP 🙂


WHEAT KORALL KJOLE, WHEAT BLOMSTERKJOLE, WHEAT LYS GRØNN BODY, NOA NOA KJOLE, WHEAT KJOLE PRIKKETE,

WHEAT KJOLE GRÅ, MINI A TURE GUL KJOLE

Neste gang tror jeg sannelig det må komme tips til bryllupsting herfra?


Ellers i dag skal vi på SMÅTRoLLMESSA som holdes på Britannia Hotell her i Trondheim. Familielørdag!

Filip er klar for familielørdag, og har fått på seg smukkelenka som han fikk fra en koselig jente ved navnet Mari. Hun lager diverse til smårollingene, og det er verdt å ta turen innom facebooksiden hennes. Sjekk den ut HER.

Mari blir stående på småtrollmessa både lørdag og søndag, så løp og kjøp!!



 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg