Familietid – ikke helt hverdagskost!

Med en hektisk jobb som krever mye, er det ikke alltid det er like god tid til “familietid”. Noen dager virker tiden mellom henting i barnehagen og sengetid som en evighet, mens andre dager går tiden så alt for fort. Ofte har vi ikke spist middag før klokken blir 17.30,  og da er det bare en time igjen før vi begynner med kveldsstellet. Med tanke på at Robin jobber annenhver helg, blir det lite med familietid i helgene også, så da er det ekstra godt når man tar seg tid til det.

I forrige uke var vi hos fotografene på Tittmelhuus for å sette minnene på papir. Robin tok seg fri fra jobb, så hele bøtteballetten var klare og nystelte. Jeg liker å fornye hjemmet med oppdaterte bilder, og spesielt nå som barna utvikler seg så fort og mye, er det gøy å også få dem opp på veggen.

Tittmelhuus er et relativt nytt fotostudio her i Trondheim som holder til i Kjøpmannsgata 6, bare 50 meter fra ” Lykkens Portal” på Gamle Bybro. Driverene Tone og Torgrim Melhuus er gründere av Fame (fotostudio/fotografer), og har lang fartstid i bransjen. På sine nye 450 kvm har de et stort fotostudio, to gallerier, antikkbutikk, kurs og møtelokaler, rammeverksted og produksjonslokaler for deres og andres fotografier. Tittmelhuus tilbyr også hjelp til markedsføring, opplæring i kamerabruk, et litt annerledes galleri, og selvfølgelig service i ypperste klasse.


Det ble mange flotte bilder, så det å skulle velge ut bare noen å vise dere er jo nesten umulig. Ihvertfall det å skulle velge hvilket som skal pryde veggen. Heldigvis har jeg klart å bestemme meg, så nå vener jeg spent på mitt nye møbel. Ja, fordi når man går over en gitt størrelse på bildene, så blir det jo mer et møbel. Enig?

I samarbeid med Tittmelhuus har jeg tenkt å holde tidenes RÅESTE giveaway, med en verdi på over 6000 kr.

Konkurransen settes igang på MANDAG 25. februar, så inntil da er det bare å GLEDE SEG!!

 Hva synes du om bildene?

Er du flink til å oppdatere bildene på veggen din?

Hvor ofte i løpet av det siste året har du/dere vært hos fotografen?

 



 

 

15 kommentarer
    1. åååh, såna fina bilder. Vilken fin och härlig familj!!!!
      Här har vi, eller snarare jag, tänkt åka och ta familjebilder huuur länge som helst. Kommer mig bara inte till å boka tid. Å så ser jag så fruktansvärt trött å blek ut. Sliten trebarnsmor ;). Vad är ditt bästa tips till att se sådär härligt fräsch ut i ansiktet?

    2. Fem i vårt hem: Takk for det! Vi ble veldig fornøyde med bildene 🙂 det blir stas å få hele familien opp på veggen! Du kommer til å takke deg selv i fremtiden for at du tok bilder. Jeg har en plan om å ta jevnlige bilder 🙂 Synes det er så fantastisk å se utviklingen. Trebarnsmamma ja, da har du jo mer enn nok å holde fingrene i!!! Jeg har ingen supertips, annet enn å vaske ansiktet godt før man legger seg, smøre seg med fuktighetskrem, og bruke sminke tilpasset din hud. Jeg har fått hjelp av min søster som er makeupartist til å finne ut hva som passer meg 🙂 genialt!

    3. Så herlige bilder av en fin familie. 🙂 Kos og morro å ha bilder.
      Jeg har en del bilder av sønnen, men ikke halvparten er oppe på veggene.. er på tide å få opp noe snart nå. Var første gang med sønnen på fotografering i studio på slutten av fjoråret.
      Den konkurransen hørtes helt superduper ut, gleder meg til mandag! God helg 🙂

    4. Såååå nyyydelig, tror nesten aldri jeg har sett finere familiebilder :0D
      Skjønner godt du gleder deg til å få bildene opp på veggen ja :0)
      Kjempespennende giveaway, jeg skal i hvert fall være med
      Mvh Kirsti

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg