Tidsfordriv…

Mellom potetkoking, rydding og barnekos, så får jeg tid til småtterier. Her om dagen ble jeg så frustrert over at alle hårspennene til Lilja fløt over alt på badet, så jeg tok saken i egne hender, og satte kaoset i system!

Alt jeg trengte var et malelerret fra Søstrene Grene til kr 24, en stoffbit fra Panduro til kr 30, 1 meter silkebånd ca 8 kr + noen knappenåler.

Bare NOEN av spennene ble tatt med for fotograferingens skyld, mange mange fler ligger strødd rundt om i huset!

Genialt å få det i system!

Snuppa ble veldig fornøyd!!

8 kommentarer
    1. Så lurt!Det må jeg prøve..har ikke like fine hårspenner til snuppa mi,men da får jeg iallefall samlet dem på et sted:-)

    2. Junijente2010Desembergutt2011: det er utrolig hvor mye man faktisk har når man ser det slik! Her ligger alt strødd over alt, så litt deilig å få det i orden 😀 Så kan Lilja bare peke på hvilken hun vil ha.. (helst vill hun ha alle..)

    3. Så fint:) skua gjerne hatt spenna slæng overalt æ… Lily har jo ikke hår!!!!!!!! Æ å vil ha masse fine spenna… Må væll bare vent da:) kjæm væll teslutt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg