Familiesøndag og trøtte tryner

I går kveld la vi oss kl 21, og mellom da og 06 hadde Filip vært våken 3 ganger, og jeg hadde vært våken pga tett nese, svettetokter pga feber og pencilinen, og hosteanfall. Til tross for oppstykket søvn, var det mye bedre enn natten før, og jeg kunne konsetrere meg om bare meg selv. Robin tok “Filip siden”, så da slapp jeg heldigvis å ut av senga for å varme melk!!

Ellers har dagen vært fin, men slitsom. Vi pakket på oss klær, og dro til foreldrene mine, som var i full gang med å tømme den siste “bua” som står på tomta. Vi gravde frem oppmålingspinnene, for i morgen er det klart for at “gravefolka” skal rigge seg til, og TIRSDAG braker det løs…..!!! SPENNDENE!!!!Slitsom i den forstand at formen er laber, men tigende!

Vi fikk også servert Remalaks til middag av mamma, og etterhvert toppet med kaker. Mamme fylte år 1.februar, men siden vi hadde åpningen av butikken samme dagen, ble det dårlig med feiring!

Barna sovnet godt etter en fin dag ute i finværet, og nå er det like før vi voksne også sier god natt. Snart! Noen minutter på sofaen alene må vi ha for å komme litt “ned”.. om du skjønner?

Jeg får ikke til å legge meg om jeg ikke feks har sjekket mail, og oppsummert dagen sånn litt for meg selv og litt for Robin.

Lilja har på seg en bobblebukse i lyseblå og lilla + bobblejakke i samme farge fra Racoon – ett av våre favorittmerker!! Nå kan du kjøpe buksen og jakken til under halv pris!!  De har dette settet i både rosa og lilla, men med tanke på at Filip mest sannsynlig må arve noe, så ble det blå! Lillafargen er overkommelig for en gutt 😉 

I morgen er det sannelig mandag igjen, og det er på tide å begynne å planlegge uken? Eller?

Jeg har en vill tanke om å utsette noen av planene mine (rett og slett fordi noen ikke passer inn med hovne øyne og snørrete neste), men også får å kanksje komme litt til hektene igjen. Jeg savner å være bare meg og Filip. De få dagene vi faktisk ikke har gjort noe som helst er dager jeg virkelig har satt pris på og kost meg skikkelig, så planen er å gjennomføre flere slike!

~~~~~~~~~~

For å samtidig komme etter på kåringen av et gavekort fra Knerten & Karoline på 500 kr, er vinneren:

VERONICA (sharmi.blogg.no)

(Send meg en mail med navn og adresse)

~~~~~~~~~~

 

 

2 kommentarer
    1. Innom for å lese på den koslige bloggen din!
      Og jammen meg står her at eg har vunne hos deg 😉
      Har ikkje fått det med meg.
      Sender adressen på mail.
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg