Mammsen Tipser: NY spennende nettbutikk

Det er jo ingen hemmelighet at jeg er en ivrig nettfarer, og at listen over gode nettbutikekr bare blir lengre og lengre. Noen butikker er bedre enn andre, og når jeg kommer over noe bra, så må jeg selvfølgelig dele med dere. Denne gangen er det barneklær fra nettbutikken www.babycity.no som er blitt handlet. Denne nettbutikken er startet av to foreldre som rett og slett synes det manglet noen merker på det norske markedet. Jeg synes det er spennende med nye merker, som feks Coccodrillo og inch-blue, og det er jo på sin plass at ejg deler nye og spennende ting med dere? Jaa!?

Det som er så flott med denne nettbutiken er at de for øyeblikket har FRI FRAKT + 20 % på ALLE bukser og gensre og 25 % på ALLE inch-blue tøffler.


Filip har på seg en deilig joggedress fra Coccodrillo, og Lilja har body + bukse fra samme merke. Nye tøfler til barnehagen var også en nødvendighet siden de vi har er “oppbrukt!”.

Filip: joggebukse (kr 127) + jakke (143 kr)  + tøfler – jogedrakten finnes også i ROSA!! 

Lilja: bukse(159 kr) + body (129 kr) + tøfler (199kr)


Da er det tilbake til sofaen og kosestund med de små. Lilja er fortsatt pjusk og har feber, så i dag blir det bare rolig før vi leverer dem hos svigerforeldrene mine og drar på nattejobbing i butikken!

Bilder underveis i ombyggingen kommer når jeg får tid!!!

VINNERE av biletter til SMåTROLLmessa er:

Janne Lange – 2 billetter

Anja Kalland – 2 billetter

Idunn Nervik – 2 billetter

Mari Samstad – 2 billetter

Helene Rødhammer – 2 billetter

 

Dere kan lese innlegget om småtrollmessa her, og ikke minst kjøpe biletter til dette spennende arrangementet!

JEG SKAL, SKAL DU?? 

(vell og merke i Trondheim…!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Skulle ønske de solgte klær til større barn også. Jeg merker STOR forskjell nå som gutten vår er i ferd med å begynne å bruke 104. Takk og lov for Zara : )

    2. Apropo tøfler, http://dottyfish.com/ har skinntøfler for en 50 lapp omtrent for paret. Og de er supre i kvalitet! Vi kjøper bare derfra. Du får minst to par under tollgrensen, og faktisk sannsynligvis tre par under tollgrensen.
      Ca. 52 nok pr. par, omtrent 30 i shipping for det første paret og en 5’er for hvert ekstra par. 198 for tre par akkurat nå.
      De har kommet i postkassen på 6 dager hver gang jeg har bestilt.
      De brukes til de ikke passer lenger, vi sliter dem ikke ut, og de blir brukt hver dag. Vi kjøper gjerne to par til minsten i slengen så vi kan ha et par i bhg. og et par hjemme.
      Bare et tips. 🙂

    3. C.: så genialt :D:D Har sett en del fine på Ebay også! De slites jo hele tiden!!! forbruk på tøfler..! så synes jeg det gjør seg litt ekstra når de er litt pene 😀 😀

    4. Hei. Skulle du ikke annonsere vinneren av knerten og Karoline konkurransen også? Er veldig spent 🙂

    5. camilla: jeg har kåret vinneren, men det er så hektisk om dagen! Jeg tar det lørdagskveld! 😀 så kjører vi på med enda en konkurranse da!:D 😀 beklager at jeg er sen! =/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg