Dancingmoves from Lilja

Med en febersyk Lilja og en oppmerksomhetssyk Filip har dagen gått i ett. Jeg og Robin har lenge planlagt at dagen i dag skulle brukes til å bestille varer til nyåpning, noe vi trenger mye tid til og da helst barnefri. Men nei da, med vår flaks så fikk vi to barn utålmodige og syke barn, akkurat i dag!Uansett, nå er klokken snart midnatt, og jvi har akkurat kommet hjem. Mamman min har passet barna i noen timer etter leggetid, så vi fikk dra oppover for å få gjort litt. Synd men sant, så ble vi ikke ferdige, og jeg må atter en gang tilbringe en dag på butikken med to kids!Se det positive i det? Jaaaada!

De gangene jeg er litt lei, og helst vil legge meg ALENE på sofaen og bare sove, tar jeg frem telefonen og ser på denne videoen av snuppa mi.

Så i kveld har jeg sett denne filmen flere ganger…!

 

Love u, sweetie <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg