Det nærmer seg..

Det nærmer seg med stormskritt, og det at gravearbeidet straks er i gang, er en milepæl i seg selv. Vi har brukt mangfoldige timer på “huset innvendig” de siste dagene, for å kunne få en så realistisk pris på byggeprosjektet som mulig. Jeg har begynt å lage meg en bok med forskjellige inspirasjons boards. Interiørbladene fra jobb har blitt med hjem, og saksen er en flittig venn for tiden. Jeg klipper og drømmer, og den dagen byggearbeidet er i gang, går startskuddet for innkjøp. Da får jeg ihvertfall lov til å begynne å bruke penger på slike ting…Så i mellomtiden så drømmer jeg.

Vi har allerede fått en av “nyhusmøblene” i hus, nemlig “Lilja” stolen fra Micma Interior Design.

En NY favoritt fra denne nye og spennende leverandøren er DISSE lekre sofaene.. Micma Interior Design AS er importør av fransk-romantiske kvalitetsmøbler, til konkurransedyktige priser, og foreløpig har de kun lager/showroom i Mo i Rana, men sender til hele Norge 🙂 Ida-Kristin og hennes mann designer mange av møblene selv, så her vil jeg påstå man har noe eksklusivt og unikt.

Med Nattis fra Ebay som kan kjøpes HER, og Pannebånd fra Woolland, er denne frøkna fornøyd og hyper, og har virkelig skrudd på sjarmen i kveld..

Her er noen av Micma Interior Designs nyinnkommende varer.

LEKKERT!!

– kunne veldig veldig gjerne tenkt meg en slik sofa! Og ikke minst stolene til spisestuen!

…DET ER LOV Å DRØMME!!!

8 kommentarer
    1. Så spennende!:) Kommer du til å legge ut plantegningene? Er så spent på den. Driver nemlig å ser i huskataloger selv, og planløsningen er så utrolig viktig blir perfekt!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg