One down, One to go!

Da var Lilja endelig klar for barnehagen igjen, etter en helg og noen dager uten. Lilja har vært sent ute med tenner, men nå begyner vi sannelig å få ei fin remse med perler! Så når Lilja har blitt frisk, er det mammsens tur å bli slapp og forkjølet. Noe som passer meg MEGET dårlig med tanke på at kjærestehelga i Køben nærmer seg med stormskritt!!


Rosa ullsokker //NAME IT// rosa flanelsbukse //LINDEX// rosa tynngenser //WHEAT// rosa ullgenser m mønster //NAME IT//

Jeg er akkurat ferdig med jobbintervju, og skulle egentlig ut på tur, men formen tillater det ikke. Senere skal jeg å ta bilder av søskenbarna mine, og i mellomtiden skal jeg slappe av på sofaen!

Det så forbaska UNØDVENDIG å være i dårlig form!!!

9 kommentarer
    1. Uffda.. Lionel er også i dårlig form nå på grunn av tenner, holder på å få jeksler oppe. Nede har han bare de to framtenna, haha 😛 Våknet forkjøla i dag jeg også =/ Eksamen på mandag og tirsdag, så passer dårlig ja. Gratulerer med 1,5 års dagen til Lilja, er det ikke i dag? God bedring:)

    2. Mari S.: ja, det e så unødvendig å vær syk! Ja, det er det sannelig! tiden flyr!!! og håper virkelig de tennene kan komme for godt snart… kommer jo en og en med en ukes mellomrom for tiden.. feber konstant, stakkar! God bedring til deg og! :d)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg