..ikke som planlagt!!

Sannelig så rakk jeg knapt å skryte over Filip som sov i hele 5 timer i går kveld, før han holdt mammsen gående i hele dag!!

Dagen i dag har lenge vært planlagt som årets “julevaredag” på butikken. Det vil si at alle varene som vi skal selge frem til jul (“tørre” julevarer), kommer inn i butikken, og som vi må sortere og plassere. Vi får tre ganger så mye varer som vi vanligvis får, og fokuset ligger på desember og JUL!

Men av og til så blir ikke alt som planlagt. 

Lilja fikk feber (..etter vaksinen forrige fredag), så hun måtte bli hjemme fra barnehagen, noe som betydde at mammsen som allerede hadde mye å gjøre, måtte ha med TO små på jobb! I tillegg til en febersyk Lilja, var Filip urolig, så det ble lite søvn på begge to. Etter 8 timer på jobb, kom svigermor for å hente Lilja, mens jeg og Filip holdt det gående i noen timer til, før jeg befalte Robin hjem, så jeg kunne få jobbe i fred, UTEN BARN! Etter noen timer til, og tilbakelagt 12 timer på jobb, begynte beina å ta kveld, og takk gud for at jeg endelig så enden på dagens prosjekt!

Filip & Lilja koser seg på havregrynpallen! !


Mammsen & Lillegutt! (body fra woolland.no, strømpis fra NameIt)

 

9 kommentarer
    1. Mamma til Tobias og venter Nr : åhh..hører så mange som er syke så lenge..! Er på dag 2 nå da, så håper hun er bedre i morgen..

    2. Så sinnsykt flink du er! Jeg jobber selv på Rema 1000 og har vært med på den vareleveransen som kommer før jul, og det er ganske stressende, så hvordan du har klart det med 2 barn på slep er bare helt utrolig egentlig! Også så fine bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg