Kalendergaver fra Ebay

Det nærmer seg desember med stormskritt, og i år skal lillemor få pakkekalender. Det må jo være litt stas det første året man faktisk skjønner at det er jul, og ihvertfall det eneste året hun får ha kalenderen helt for seg selv..! Neste år regner jeg med at Filip krever sin plass han også!

Jeg skrev i et tidligere innlegg at jeg ikke ønsker å bruke godteri i kalenderen og at summen på gavene ikke skal overstige 20 kr (totalt 480 kr), så derfor har jeg handlet en del av pakkene på ebay. Kalenderen kjøpte jeg forresten på Kid Interiør her om dagen, og jeg gleder meg faktisk til å henge den opp!

Strømpebukser          Badeskum               Veske                   Tannbørstehode


Søte Sokker        MiniLysLampe

 

Ja, det var ihvertfall noen av dem !

Ellers så venter jeg på mange julegaver fra Ebay!!

4 kommentarer
    1. Bra tips! 🙂 Har du noen andre lure kalendergave ting fra ebay på lur…? Driver å er inne å kikker,men syns det er vanskelig å finne ting….
      Liker forresten bloggen din veldig godt! 🙂
      Hilsen Linn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg