Mammsen tipser

 

I dag vil jeg tipse dere om en nettside som har blitt min venn…

Miinto.no

Først må jeg begynne å si at det å være mor til begge kjønn fører både positivt og negativt med seg, alt ettersom hvordan man velger å se på det. Selvfølgelig bruker jeg kjønn som en fordel når det kommer til shopping, men når det kommer til lommeboka så svir den kraftigere etter at det kom en gutt inn i bildet. Det er jo ingen hemmelighet at jeg liker å shoppe, og at Lilja har mye klær har dere kanskje lagt merke til? Før jeg fikk en gutt sa jeg hele tiden at jeg synes det var så mye fint og søtt til gutter, men nå som jeg endelig kan kjøpe gutteklær, så innser jeg at det er veeeeldig mye søtt til jenter!

HELDIGVIS så har jeg en av hver..!

Miinto er en online trading portal som tillater kundene å handle på nettet i butikker over hele landet, og har per i dag over 5000 merker, altså noe for enhver smak!

Her har jeg funnet MYE fint, og ønskelisten begynner å bli lang:

…her er mine “Wants” fra MeMini – et merke jeg ELSKER!!

Dere har sikkert fått med dere at vi allerede har MYE klær fra MeMini, og de siste innkjøpene var Fleecedressene til barna. Lilja har i rosa & Filip har i blå, selvfølgelig…! De er SUPERGODE å ha på “til og fra”, og vi bruker dem mye.


Fleecedressen kan kjøpes HER


Flecedress fra kan kjøpes HER

Da er det bare å vente på PAKKE I POSTEN!!!

 



6 kommentarer
    1. Hei, må si du har en utrolig fin blogg og er en flittig leser. Hvordan gikk det med den andre hunden deres?

    2. siri: takk for det 😀 så morsomt at dere sier hei innimellom 🙂 🙂 Joda, han er mye bedre. Ikke bra, men han klarer seg ihvertfall uten hjelp. Sakte men sikkert blir han mer og mer den hunden vi kjenner 🙂 Man vet jo ikke om han blir helt frisk, men per nå har han det ikek vondt, og fungerer fint på egenhånd ( er ikke pleietrengende..) 🙂

    3. Hei:)
      Hvilken str har du i den dressen til Lilja, og hvor lang er hun?
      Har ei jente på snart 10 mnd, og syns det er så vanskelig å velge str.
      Vil jo gjerne at de skal ha klærne lengst mulig 🙂
      Den var superskjønn på søte Lilja! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg