Home Sweet Home!

Det er absurd å tenke på at det bare er 3 dager siden lillebror lå inne i magen, og jeg var en humørsvingende høygravid kvinne på stiletthæler.

I skrivende stund ligger en sovende lillebror bare millimeter ifra meg. Det er en ubeskrivelig følelse å bare sitte å se på hva man har skapt. At dette er resultatet av kjærligheten mellom meg og Robin er fantastisk, og vi er begge enige om at det å lage barn er noe vi virkelig kan.

Vi kom hjem fra sykehuset i går, og det er enda veldig “nytt” å være tobarnsmor. Som mange andre får også jeg mine “aha – opplevelser”, og jeg skal innrømme at det å komme hjem fra sykehuset etter 2 dager, mot 10 dager somd et var med Lilja, er totalt forskjellig! Med Lilja hadde jeg alle plagene etter svangerskapet på sykehuset, men hadde mer enn nok med å fokusere på Lilja, at jeg ikke hadde tid til meg selv om mine plager. Nå derimot, sitter jeg i sofaen og gidder knapt reise meg fordi jeg har vondt. Vondt både her og der, og er igrunn litt irritert på meg selv over at jeg ikke tenkte på dette. Forberedte meg selv på noe jeg var klar over. Det er ikke snakk om noen depresjon her altså, men melkespreng og etter rier er mer enn nok for øyeblikket…!!

Lillebror svømmer i stolen sin!!

Kosestund <3

 

Skriver på fødselshistorien, så den kommer i morgen 😀

20 kommentarer
    1. gratulerer! nydelig. nyt det. tiden flyr så fort… sukk, min sønn er allered 4 mnd. misunner alle som har en nyfødt. syntes han har vokst alt for fort. skru tiden litt tilbake! hehe

    2. Hei Rachel og gratulerer så masse med prinsen!
      Nydelig gutt dere har fått 🙂
      Tusen takk for alt du deler med oss mamma`er, jeg har blitt så glad i bloggen din. Ønsker dere alt godt, nyt babytiden – og håper plagene går raskt over (ikke noe gøy med hverken etterrier eller melkespreng!)
      Ønsker dere en god helg, klem Helen 🙂

    3. Helensaevik.blogg.no: takk, så hyggelig å høre! 😀 Man prøver jo å skrive litt om det generelle, men litt fra insiden må det jo også komme noen gang.. og spesielt etter en fødsel er man jo veeeldig følelsesladet!

      God helg til dere også! 😀

    4. Carina Chanel: når du sier det nå så virker det som en evighet til 4 måneder, men vips så ble jo Lilja 1 år hun også!! Tiden flyr..!

    5. Camilla: takk 🙂 ja, vi skal prøve å slappe av litt når lilja er i barnehagen. Kjenner at det å leke lenge med en hyper 1 åring ikke er bare bare 😛

    6. Så søt han er. Lurer på om du ikke vil blogge bilder fra Liljas rom når du har tid? Skal lage barnerom og trenger inspirasjon:)

    7. Marlene Isaksen: jaaa, her går det unna!! og takk for det :D:D vi storkoser oss (..uheldigvis med ei febersyk storesøster) Men heldigvis er fødselen over!! :D:D:D

    8. Malene: Det kan jeg godt, men det er ikke stort der inne altså. Vi skal jo bygge hus vettu, så har ikke gjort så mye med rommet. Lagde et innlegg for litt siden om rommet hennes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg