Freeeedag!

Jeg føler det er klappet og klart for at lillebror kan entre verden nå. I går hadde jeg laaang liste, og sannelig kan jeg klappe meg på skulderen og si meg ferdig med den!

  • Vaske 2 etg
  • Skifte på sengene
  • Vaske vinduer oppe
  • Vaske trapp oppe + nede
  • vaske 1 etg
  • støvsuge kjelleren
  • vaske klær
  • brette klær
  • poste bryllupsbrev til kirke

I går skulle jeg egentlig på min 4 akupunktur time, men etter dagens gjøremål var jeg utslitt og kvalm, så jeg sto over. Lillebror hadde også vært veldig rolig, så jeg brukte mye krefter på å overbevise meg selv om at han bare var sliten som mammsen.

Ellers så trives Lilja i barnehagen. Hun har sluttet å gråte når jeg drar, og mer eller mindre dytter meg ut døra. Når jeg kommer sitter hun 90% av gangene i dissa (husken), og vil ikke bli med hjem! Så det lover godt at skatten vår har det så flott i bhg at hun ikke vil hjem! De i barnehagen er veldig flinke til å skryte av henne, så jeg går jo alltid hjem med et inntrykk om at jenta mi er ei mønsterjente :PFor tiden kommer ordene, eller, etterligningene, på løpende bånd.

Lilja fikk jo så mye skryt for kjolen sin, så vi må si at sterke farger duger i barnehagen!

Den er forresten fra LilleMartine og kan kjøpes HER (finnes også i roooosa!)

 

Dagen i dag har vært merkelig, men fin. Vi tar den oppdateringen senere!

Nå er det kyllinglasagne og tvkveld på familien!

 

11 kommentarer

Siste innlegg