Min Babyshower

På tirsdag ble jeg overrasket av noen venninner med Babyshower. Jeg hadde ikke forventet at det skulle bli noe denne gangen i og med at jeg er andre gangsfødende, og det var jo storkalas i fjor, så jeg ble mildt sagt overrasket. Robin hadde lurt meg med at vi skulle i bursdag til moren hans, så jeg var mer eller mindre stresset da han brukte så utrooolig lang tid. Før vi kunne dra i bursdag, måtte vi opp til Stephan for å levere en øks (!?!!), og jeg ble bare mer og mer irritert fordi han drøyde tiden! Guttene fikk et dilemma, fordi de måtte jo få meg inn i huset til Sonja og Stephan, så Stephan kom å sa at Sonja ville prate med meg… da ante jeg små ugler i mosen, men det gikk ikke opp for meg før jeg var inne på stua. Der satt de å ropte surprise 😉

Vi koste oss med mye god mat, og selvfølgelig babyskravling!!


Jeg fikk bleiekake og masse fine gaver ! !

Takk for en kjempefin kveld <3

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg