Hårpynt for Prinsesser!

Jeg trengte såvidt å si de magiske ordene (I want mail), før det dumpet ned en pakke i postkassa! Gjett om jeg ble glad! 

Denne gangen var det pakke fra min nye spennende sponsor Lille Martine som holder til på Byhaven her i Trondheim, og som også har nettbutikken LilleMartine (hårpynt kjøper man fraktfritt i nettbutikken!!)

I disse “barnehagetider” holder jeg på å lære Lilja at hårpynten skal være i håret, og ikke dras ut sekunder etter mammsen har pyntet henne. Denne lærdommen er for tiden meget vanskelig å forstå, så vi ender som regel opp med å sette i sløyfer og strikk når hun er opptatt med noe helt annet! Pyntes må man jo!! 

…det må ligge noe i at mødre synes det er stas å få jenter de kan dolle opp….

LilleMartine

har et stort utvalg av hårpynt til både små og store jenter, så her kan enhver mamma slå seg løs.

Jeg elsker også dennebutikken fordi de har plagg og merker ikek alle andre butikker her i Trondheim har, og det er kvalitet og gjennomførte kolleksjoner i butikken.

Alltid en butikk man ALDRI kommer tomhendt ifra…! 

Lilja fikk selvfølgelig prøve så maaaange hun bare ville, og stas var det!! 

Hos Lille Martine akkurat nå er det salg både i butikk og nettbutikk, men om noen uker bugner butikken av spennende høstnyheter!! 

 

 

STAY TUNED

( så skal jeg dra på oppdagelsesferd i butikken når godsakene kommer!!)

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg