Barnehageklær, og sånt!

Hjelpe meg, det er bare 10 dager til Lilja begynner i barnehagen. Gud så spennende, men likevell litt skremmende. 

Nå blir jo jeg hjemme en god stund fremover, så det blir nok ikke barnehagen fra 07 til 17 på denne jenta til å begynne med, men det av vi skal få inn barnehagerutinene er sikkert og vist! 

Til barnehagestart må man jo ha utstyr i lange baner, og jeg er i full gang med å kjøpe inn og plukke frem det vi måtte trenge.

Nå har vi fått pakken fra LilleMille, med joggiser MED navn!

Genialt!

Alt som IKKE trenger å bli merket for hånd ffra min side er gull verdti barnehagen.

Jeg har jo også kjøpt merkelapper til å sy på klærne, men den prosessen har jeg ikke begynt emd enda.. Akk så mange merkelapper da! ! ! 

Uansett så er det greit med klær som dette! Deilig og behagelige klær til barnehagelek! 


Ivrige tulla viser seg frem. Hendene flakser når farten blir for stor!! 

…men Lillebror måtte jo få noe han også?? 

Her ser dere Lillebrors klessamling i en alder av 33 uker i magen  😉 *knis* – gutten skal da bli like bortskjemt som søstra si!! 

Synes bodyen med “Lillebror” fra LilleMille var supersøt. Det passer perfekt til oss som ikke har bestemt oss for navn enda! 

LØP OG KJØP!!

..Jeg som ELSKER å få post, føler meg som et lite barn når jeg sjekker postkassa. “kanskje i dag??”.. Nå venter jeg blant annet på litt bryllupet!

Ønsker du kontakt med meg (..eller vil sende meg post! 😛 ) send meg en mail på [email protected] (to understreker)

 

12 kommentarer

Siste innlegg