FRIdag, sa du??

Føler meg nesten litt stolt her jeg sitter og faktisk ikke har vært på jobb siden fredag! 

I helga hadde vi jo timeout på hytta, og i går hadde jeg og Lilja soledag hjemme i finværet. Vi grillet og koste oss, og tok en snarturpå Barnas Hus på kvelden for å eventuelt kjøpe ny bilstol til Lilja. 

Herlighet, det er så unødvendig at de små må ha TRE forskjellige barnestoler alt ettersom de går opp i alder og vekt..!
Nå må jo vi uansett ha to stoler før lillemann kommer, men det er så uhyre mye penger man må ut med!
Barnas Hus har jo salg på bilstoler, så vi tenkte å slå til, men da vi så at til og med på salg måtte vi ut med 3500 kr, ble det for drøyt for lommeboka denne måneden!

Ja, for noen av oss her i lille Norge må faktisk betale restskatt! ARG…(….små-arg på alle facebookstatuser ang skatt!!)

Det ble sannelig ingen bilstolkjøp, så nå sitter vi å surfer på finn.no etter ting vi trenger.

Sitter du med utstyr, så ønsker jeg meg så gjerne: 
ERGO bæresele til under 500kr, BILLIG tvilling/søskenvogn med hardbag til max 2500 kr, BeSafe Easy Combo x2/x3 til under 1500 kr (bilstol)

Snuppa har på seg kjole og tights fra “first impressions”, blomstrete sko fra ELLOS, og blomst i håret fra H&M. Sykkelen er kjøpt på Extra Leker i Trondheim 🙂 

Lillemor og Mammsen på tur til Barnas Hus for å shoppe! 

Ellers i dag så har jeg vært på kontroll hos Jordmor, som gikk fint. Jeg og Lilja har ryddet bort alle klærne fra 0 – 1 år som ikke passer lengre, sortert og pakket i poser som Sonja skal få. Vi har ryddet rommet til Lilja, hengt opp klær til lillegutt, bakt muffins, lekt masse og kokkelert fiskeboller i hvit saus til pappsenkom hjem. 

I morgen tror jeg sannelig vi skal trille oss en tur til byen og se på martnan hvis ryggen holder mål. Det ble en del bøy og tøy i dag, så til tross for at jeg bare har vært hjemme, så er den ikke på min side! Akk..



10 kommentarer
    1. eeeeeh, bare vært hjemme du mor? Du lever nå rimelig aktivt da. Må ligge liiiiiitt mer på sofaen for den ryggen/bekkenet ja :nikkerbekreftende:
      og ang skatt så kan det kanskje hjelpe at vi fortsatt betaler på de 100 000 vi fikk i restskatt i fjor? Håper det hjalp litt?? hihi
      dere er supervakre begge to! finefine folkan

    2. Stolen heter forresten BeSafe Izi Combi X3, mulig du finner noe om du har rett navn! 🙂 forresten så anbefaler jeg heller Britax Maxway. Vi solgte nettopp BeSafen vår fordi snuppa sitter mye bedre i Britaxen. Satt så bratt og kokete i Besafe:/ Britaxen er 1000-1500 kr billigere og! 😀

    3. Vi kjøpte ett Besafe- sete på Finn. Husker ikke i farta om det var 1500 eller 1800 vi betalte, men setet så helt nytt ut og var heller ikke brukt så lenge. Folk kan så klart lyve og si at setet aldri har vært i kollisjon, men de fleste er ærlige mennesker. 🙂 Du kan også sjekke ut gruppa “Barneutstyr i Trondheimsområdet” på facebook.
      Fine bilder av dere! 🙂

    4. cecilieogprinsessene: ja har lett på finn, så bilstol tror jeg nok vi kjøper brukt! er en del lapper å spare!!! :D:D Meldte emg akkurat inn i den kjøp og salg gruppa i trondheim, så vi får se om det er noen som har noe å selge! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg