Rolig Torsdag i sola!

I går hadde vi så og si ingen planer. Torsdager er min “faste” fridag, fordi da er det mye løfting og lemping på jobb, så da får min sterke mann ta seg av jobbinga! 

Jeg og Lilja tok først turen til legenkontoret slik at jeg fikk tatt blodprøver for å se om det er noe jeg mangler i kroppen. Ja, for jeg nevnte vell det at jeg er uhyre svimmel for tiden: Ja, jeg vet også at det er noe som hører emd til graviditeten, og var veldig svimmel da jeg gikk emd Lilja også. men denne gangen er det på en måte ekstremt. Jeg får ikek sove uansett i hvilken liggestilling, kjører karusell stort sett dagen lang, og uansett hvor trøtt og lei jeg er, så vil ikke kroppen sove. Robin sier at jeg kommer til å bli en reser på serier som går på natta…! Akk, kunne man bare fått sove når man ville, liksom! Ihvertfall når man har ei lur ei som vil opp tidlig om morgenen. SÅ, etter blodprøvene var tatt (som vi får svar på i neste uke), tok vi turen til Lade for å skifte noe greier på bilen.. 

Vi orket ikke sitte inne på det lille venterommet hos Riis Bilglass mens de jobbet på bilen, så jeg tok med meg snuppa på en trilletur. Vi kjøpte oss moreller og fant oss en fin lekeplass i sola! 

 

Lilja fikk prøve sånn barnehuske for første gang, og det var sannelig stas!! Tror sannelig deg var så hun nesten ropte “mere”… 😛 

Når det kommer til Lilja og gåing så var vel siste update at hun hadde tatt steg alene inne bursdagen sin. Men innen en uke etter hun fylte ett år, fartet hun rundt på egenhånd. Nå går det fort i svingene, og farten hennes blir bare større! Hun er en reser opp og ned trapper, og har til og med begynt å gå i trappene, ikke krype. SKUMMELT! 

Vi hadde en koselig stund på lekeplassen. Og da vi kom hjem, ble det soling på mammsen, og baljebading på Lilja. 


Magen vokser og trives fortsatt <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg