Svangerskapsuke 28 + Magebilder

Da kan jeg vell si at jeg er godt plantet inn i 7 måned, og at fødselen plutselig er her..

Tankene om fødselen er her selvfølgelig, men jeg har nok klart å legge bort den første og begynt å fokusere på min andre. Helvettes vondt er det jo uansett, så tankene om “why the hell did I do this again”, kommer nok snikende på når fødselen er igang. Men som jeg sa etter Lilja ble født, så kunne jeg godt født igjen, bare det skjedde like raskt. .. Så vi får vente å se om det er noen der oppe som synes jeg har oppført meg bra og fortjener en perfekt fødsel. 

Magen henger og dingler der den skal, og blir så absoutt ikke mindre. Til tross for at jeg har et megakick på vannmelon, stopper det ikke magen i å ese ut både er og der.. 

Neida, jeg klager ikke.. ELLER JO! Jeg er stappa! 

Venteperiodenfrem mot August er lang, til tross for at det er sommer og vi er midt i juni måned. Ja, når jeg skriver det slik, så er det sannelig ikke lenge igjen, men i følge mageformen, er det en evighet! 

…jeg sa jo jeg så sprekkferdig ut!!!

…da er det avgårde til 1 års bursdag til Una 🙂 Hipp Hipp Hurraaaa


19 kommentarer

Siste innlegg