Avslappende helg på hytta!

I helga har jeg og Lilja vært på hytta sammen med mormor og morfar. Robin kom etter jobb på lørdag, og da ble det grilling i finværet!! 

“Beste” (oldemor) & Oldefar har fått seg høns, og det var stas. Lilja ville helst inn i buret!!

I flere dager har de ventet på at de skal begynne å legge egg, og sannelig så hadde den ene høna verpet sitt første egg!

– Du skulle sett hvor glade Beste &Oldefar ble. ENDELIG kunne de begynne å smake på eggene!!


Beste & oldefar ( mine bsteforeldre)  – stolte “hønseforeldre”! 😛 


Lilja & Lilo på trilletur. Storeror Lilo finner seg så og si i alt Lilja gjør med han…!

…..her om dagen fant jeg henne halvt inne i buret hans – hun matet ham med maten jeg hadde satt i gangen!! 


Det ble grilling og god salat! Nam Nam!

På søndag var det klart for Robin og faren hans, Robert, første sykkelrit. de skulle sykle fra Steinkjer til Åsen via Frosta og Inderøya. Totalt 10 mil. Etter min mening er det ren galskap å sykle så lenge som i over 4 timer, men flinke sta karer som de er, fullførte de med glans. Vi sto selvfølgelig å heiet på de da de kom i mål!! 


Far & Sønn – stolte sykkeldeltakere i MÅL etter 10 mil på 4 timer og  16 min. 

Robin hadde lovt seg selv at det skulle bli “kjøpapizza” no matter what, så nå har vi også tilbakelagt en “på døra” peppes pizza! 

Ellers blir det en tidlig kveld for min del. I morgen er det jobb og reten av uken har mye å by på! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg