Grillbesøk

I går kom Sonja en tur etter jobb. Vi koste oss ute i finværet, og solte struttemagene våre. 

Jeg har termin 7 september, og Sonja har 17 september. Sykt å “time” så bra! 


Guttemage vs Jentemage ? 


snørrjenta vår som spiste hele TRE pølser da vi grillet..!

I morgen, fredag, skal Lilja operere kulen under armen.
Typisk så skulle hun bli forkjølet akkurat nå, så da henger operasjonen i en tynn tråd. Vi krysser fingrene for snørrnesa er over i morgen, og at vi får dette ut av verden! 

 

Nå skal jeg ut i SOOOOLA, og så skal jeg møte nydelige gravide damer på Egon! 

7 kommentarer
    1. Hei! Fikk solbrillene jeg vant i dag, og jeg er sååå fornøyd! Ville bare takke deg enda en gang, tusentusentusentakk! 😀

    2. Åh! Ja hvis det er noe i det med jentemage og guttemage, så ser det iallefall ut som du har ganske lik mage det jeg hadde når jeg gikk gravid. Og jeg har gutt. Som en ball midt på magen. Menger på en måte ned fra ribbeina^^, ;D
      Kjempefine gravidmager på begge to!:) Håper dere får operasjonen unna veien og at alt blir fort vel igjen!:) lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg