1 årskontroll og kakeinnspurt!

I går hadde vi familieselskap, og jeg bakte oreokake (..igjen) og kanelsnurrer.
Til min store begeistring har jeg aldri før fått så stor respons på en kake, så tydeligvis er Oreokaka mi en slager.

Lilja fikk masse fint, og hadde pyntet seg med skikkelig bursdagskjole som hun hadde fått fra mormor.

Kjolen er fra Macys i New York. Du kan finne lignende kjoler HER

 

I dag tok jeg en time fri fra jobb for å bli med Lilja på 1 års kontroll. Det er vell sånn “mammagreie” at man gjerne vil bli med for å høre hva de sier. Ihvertfall synes jeg det er greit å høre ting med egne ører. I dag hadde selvfølgelig helsesøsteren blitt tatt ut i streik, så det ble kun en prat med legen, og oppdateringer på vekt og lengde.

Lilja 1 år, 69,3 cm lang, 8150 gram.

Liten, og akkurat perfekt til seg selv og sin kurve.. .

 

Så bar det tilbake på jobb. Etter det dro vi en tur på plantasjen, og nå er jeg plantet godt i sofaen med strikkinga mi!

..nemlig!

 

18 kommentarer

Siste innlegg