Nye Solbriller + GIWEAWAY!!

I disse herlige solfylte dager, er SOLBRILLER et must, så her om dagen bestilte jeg meg solbriller fra Lensway. . . .

–  og vips så var de kommet!

(…jeg bestilte på mandag, og torsdag lå de i postkassa!)

Jeg bestilte meg disse D&G brillene, som jeg er superfornøyd med!

Det kan virke harry å bestille seg solbriller i “gull” farge, men jeg hadde sjekket mye rundt brillene, og sett at de ikke var såå glamgull.
De var MYE finere i virkeligheten, og jeg har allerede brukt dem masse masse!

– og fordi jeg er så fornøyd, har jeg fått anledningen til å dele ut 5 par GRATIS solbriller!

 

For å delta i konkurransen om et par valgfrie solbriller fra Lensway, må du:

* Klikke deg inn på LENSWAY.NO, finne de solbrillene du kunne tenkt deg, og linke til solbrillene i dette innlegget (1 lodd)

* Dele bloggen min på facebook (1 lodd – valgfri – )

* Lage et innlegg om denne konkurransen på bloggen din (1 lodd – valgfri- )

Du kan max få 3 lodd, noe som vil si at jeg skriver navnet ditt tre ganger når jeg velger ut vinnerene = Desto større sjanse til å vinne!

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du deltar med.

Jeg trekker FEM heldige vinnere om en uke, FREDAG 1. juni 2012

Mamma <3 Lilja Ambrosia


 

 

67 kommentarer

Siste innlegg