Hyttekos i Åsenfjorden

17 mai dro vi innover til hytta, og 18 mai lot vi Lilja bli igjen til mormor, så vi kunne dra på jobb. Etter jobb den 18, dro vi tilbake til hytta. FRIHELG!!!

Vi har kost oss både ute og inne, og faktisk fått tiden til å gå denne helga også! 


I løpet av de siste dagene har Lilja blitt en kløpper på å gå i trappene. Hun skjønner når hun skal snu seg, og det å gå opp går lekende lett! Hun har også lært seg teknikken med å åpne skapdørene på kjøkkenet, men her skulle det en del fingerklemming til før koden var knekt. “Steinene i blomsterkrukkene til mormor er superfine, så de bare tar jeg på, legger de på bakken, og legger dem tilbake!” Ja, så har mormor sånne fine stablekopper som hun har begynt å skjønne hvordan hun skal stable. Tiden flyr… og det er bare EN UKE igjen til vi har en 1 åring i hus…!

Søndag, en uke før Lilja kom i fjor, var jeg på sykehuset! …..SYKT! … snart 1 år siden!!!

På hytta blir det tid for strikking, så nå har jeg hele 4 prosjekter på gang..! Her er ett av dem…!

Da det endelig ble oppholds og sola tittet frem, tok vi turen ut.
I fjæra var det mye spennende, men jeg tror nok at når hun lærer seg å gå, blir det enda mer morsomt for henne!

Så som dere ser, så koser både store og små seg på hytta.. Jeg bruker energien som er igjen på Lilja, men når pappsen eller noen andre tar over “stafettpinnen”, skal jeg ærlig innrømme at jeg gjør minst mulig. Ryggen vil ikke samarbeide for tiden, og magen er som en STOR ballong! …..det føles ihvertfall ut som at den kommer til å eksplodere når som helst, og at det virkelig er en vokseperiode jeg er inn i..! Akk.. enda 3 måneder igjen!!

 

Ha en flott søndag alle sammen, her skal vi ut på tur! 🙂

3 kommentarer
    1. Hei Rachel
      Koselig at du tok turen innom bloggen min 🙂 Har kikket litt rundt her inne og er så nysgjerrig på hustegninger, men kunne ikke finne. Jeg er kjempe fornøyd med Håvard som arkitekt, super flink. Hvilken stil bygger dere?
      Containeren fra Kina er på plass. Gi meg et lite hint på mail om du er intr i noen. Har jeg pittelitt for salg enda. [email protected].
      Kos dere med søndag og fridag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg