….En Slitsom Dag!

Overskriften sier kanskje sitt. Men ja, det har vært en slitsom dag, med overraskende MYE kjefting. . . Ikke fra min side, men som mottaker, og da blir jeg ekstra sliten i hodet, og humøret synker betraktelig! 

Noen ganger føler jeg meg som en skyllebøtte som må tåle alt. Noen er utrolig frekke og ekle, og enkelte gir inntrykk for at man bare eksisterer, og ikke er et vanlig menneske. Altså, så tror noen at de kan si hva de vill til hvem de vill, og ha rett. 

DET LIKER JEG IKKE!

Det ble i tillegg til en “på skjeiva” dag, dobbeljobbing, noe som ikke akkurat hjelper på et allerede slitent humør og en så absolutt ikke opplagt kropp! Torsdager er tunge dager på jobb, og vi løfter/bærer/løper og styrer mye for å rekke å bli ferdige med alt. Omsider dro jeg hjem da klokken ble 19, og hadde trasket på butikken siden 05.30 i dag tidlig!Jeg rakk å gi lillemor en skive før vi sa natta, og pappsen føk ut dørene for å sykle med pappan sin.

…så da har jeg funnet frem JORDBÆR og KREM, lagt beina på bordet, satt tvn på kanal Bliss, og tent lys i huset.

Jeg klapper emg selv litt på skuldrene, og håper på at i morgen bli en bedre dag. Jeg VET det blir en bedre dag!!

Nam Nam Nam Nam!!!

 

 

6 kommentarer
    1. Uff! Vet desverre alt for godt hvordan det følest. Men har hjelpt meg mye å bare synst synd i slike folk som må spy ut av seg ekkle ting. Ha en fin dag videre! 🙂

    2. iselinn: takk for det! Ja, det er så amnge som tror de kan si hva de vill bare fordi man jobber i en butikk… som om vi er noe dårligere eller mindre verdige mennesker enn de! Jaja, vi hever oss over dem! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg