Spennende møte & jobbstart!

Da er første jobb etter mammapermisjonen vell overstått, og jeg gleder meg allerede til neste. Jeg startet dagen 04.50 LYSVÅKEN og full av energi! Det var slik jeg trodde, at “rema-mojo” kom tilbake så raskt jeg hadde fått på meg uniformen. 

Etter 11 timer på jobb kom jeg hjem til en smilende Lilja og ferdig middag.
– det var det verdt en lang dag på jobb. 

 

SÅ, over til noen meget spennende.
I går hadde vi besøk av en ARKITEKT, som skal tegne huset vårt. Ja, for vi skal nemlig bygge hus !! Nå er det bare tegningene som gjenstår og noen formelle papirer, så blir det forhåpentligvis byggestart innen 2012 er over. Jeg er SÅÅÅÅ spent på hvordan det blir, og er overbevist om at dette blir drømmehuset.

.

Nå har jeg begynt å samle inn bolig og interiørblader for å få inspirasjon til hvordan vi vil ha det!!

 

SPENNENDE!!!

 

Straks er det besøk av foreldrene til Robin, og en lengre kveld i sofakroken!

14 kommentarer

Siste innlegg