Helgemorro!

Det er sannelig søndag igjen, og for mange er det en bedre søndag enn vanlig. Det er jo PÅSKE, og mange heldige der ute har tatt seg langrfi. Mange nyter allerede skiturer på fjellet og roser i kinnene. Planen her i familien er også å reise på hytta, men det skjer ikke før etter Robin er ferdig på jobb på onsdag. Da blir det familiekos med HELE familien. Søskenene mine, Ronja & Håkon, har tatt turen hjem til iskalde snøfylte Trondheim, og lagt Oslos “smertefulle” varme bak seg.

På lørdag besøkte vi farfar, før vi tok turen videre til byen. På grunn av to stk blakke søstre, ble det lite med handling, så etter to bananer og et par plagg på salg, var tiden min over, og jeg skulle videre i selskap. Arna, mormoren til Robin, fylte 80 år i år, og det skulle feires med overraskelsesfest for henne.
Det ble en suksess, og Arna var meget fornøyd 🙂

 

Lørdagskvelden endte på sofaen med potetgull og strikking !

 

På søndag ble det hundestell og besøk av Sonja. Lilo skal på en ukes feriekoloni, så da måtte han være ren og pen til utflukten. Etter det fikk jeg besøk av Sonja som skulle holde meg med selskap mens guttene var ute for å dykke. Vi lagde DEEEILIG horn fylt med ost og skinke, og toppet det hele med en saftig gulrotkake!

 

 

og i dag, MANDAG, venter jeg bare på at klokken skal bli 09.30 og det er klart for UL!!!

8 kommentarer
    1. Masse lykke til:-) alltid kjekt med ul,selv om man er spent og nervøs:-):-)
      Tipper at du he en liten guttebass i magen jeg:-)

    2. God påske til dere. Er sikklig spent nå på UL resultatet 😀 Tipper jente men det kan være gutt også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg