PlayTime

I dag har Lilja og jeg laget havregrøt til frokost.
Jeg lagde mat, mens Lilja ryddet i kjøkkenskuffene!

Så hadde vi playtime på stuegulvet, før vi tok en snartur til IKEA.

Det skal ikke stå på været her i Trondheim for tiden. i dag ahr det regnet, snødd, sluddet og vært sol… Så da de få solglimtene tittet frem, tok vi med oss vofsene ut på tur med nysykkelen til Lilja. DET var stas! Hun hylte og hujet hele turen! De forbigående bare lo:P

SUPERFORNØYD med sykkelen sin!

Etter sykkelturen tok vi en tur på lekeplassen, men da kom sluddet tilbake,
så vi fortsatte leken innendørs!

 

 

11 kommentarer
    1. Stine: Jeg er superfornøyd til det vi har brukt den til. Vi var jo på vår første tur utendørs i dag og det gikk kjempefint! Jeg skjønner jo at den ikke tåler all verden i og med at den er plast, men de første årene holder den nok! Løp og kjøp!

    2. Hu e så nydelig jenta di<3 har ei så herlig utstråling at bare å sje på hu kan gjør den gråest dagen lys<3

    3. Jeg har vært borte fra bloggverden en god stund nå, så har ikke fått med meg at du er gravid igjen <3
      Gratulerer så mye til dere alle tre!! Utrolig koselige nyheter på en søndag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg