Blir det GUTT eller JENTE? – div tester –

Jeg går meg selv snart på nervene! Det er 4 dager igjen til ordinær UL, og nå har jeg sikkert tatt alle “kjærringtestene”  som fins på nett!!!

….ut ifra resultatene på testene, så blir det litt av hvert 😛

Stemte dine tester? Magefølelsen?


Det stemte første gang med det “KINESISKE FØDSELSKARTET” !!! TEST 1 = GUTT

Test 4: Du legger sammen alderen din da du ble gravid med måneden du ble gravid. Er summen et PARTALL blir det GUTT, blir det et ODDETALL blir det en JENTE…!

Test 4 = 25 (år ) + 12 (desember) = 37 = ODDETALL  = JENTE

_________________________________________________________________________________________

Test 5: Hvis du har en giftering kan du prøve å dingle den over magen. Det blir en jente hvis den beveger seg fra side til side, gutt om den beveger seg i sirkler.

TEST 5: Side til side = JENTE

_________________________________________________________________________________________

TEST 6:



3 tester viser GUTT og 3 tester viser JENTE….!

(….rart jeg blir frustrert eller?????)

HVA TROR DU LIGGER I MAGEN MIN??

 

24 kommentarer

Siste innlegg