Barnerom-inspirasjon…

Det finnes utallige kreative og inspirerende blogger der ute med tips og triks til barnerommet. . og jeg faller for det hver gang. Jeg blir like engasjert og inspirert, og setter igang med planleggingen. Denne gangen har jeg blitt inspirert til å lage billige kreative hyller på barnerommet. Lilja har nemlig ingen hyller for å sette feks bøker.

Nå har det seg slik at jeg har ikke begynt enda, men i hodet mitt så blir det veldig bra…!

Jeg har kjøpt to billige trehyller på IKEA til rundt 30 kr pr stk, og bestilt meg gratis tapetprøver HER. Disse prøvene er ganske små, men holder til mitt bruk. Skal man bruke lit mer, kan man få tilsendt tost k gratis prøver på ca 1 meter HERFRA.

Resultatet kommer når jeg har funnet ut hvordan jeg vil ha mitt prodjekt..!

Dette er fargene jeg har fått prøver på hittil….

Eller så har jeg fått strikkedilla igjen! Begynt å strikke ny kjole til lilja, og etter helga må jeg nok kjøpe garn så jeg kan begynne å strikke til lillebabyen!

Denne gangen blir det ROSA og TURKISE kjole… ikke helt heldig med bordene, men det fikk så være!!

 

Har du tips eller oppskrifter til noe jeg kan strikke?

5 kommentarer
    1. Noen som har det, jeg føler jeg aldri får tid til å planlegge noe, istede blir det bare noe som blir tatt på sparket 😛 haff!
      Utrolig vakker datter du har, en dag eldre enn min ^^
      lykke til med strikking og planlegging av barnerom 🙂

    2. Ronja : takk for det – hvem synes ikke sine barn er nydeligst i hele verden <3 🙂 ja, vi får se om jeg kommer i mål med strikking og prosjekter i påsken! 😛
      Stine: Takk 🙂 Åhh det er så lett å bli lei, så tenkte å holde på med to prosjekt om gangen, så kan jeg veksle litt! 🙂 smart, eller bare idiotisk..vi får se 😛

    3. Så søt kjole 🙂
      Jeg har nettopp strikket monsterbukse, men den passer ikke før hun er 6 mnd da. Også blir det vognteppe og en liten kjole. Strikker i massevis for tiden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg