Slitsome dager –> endelig familiehelg!

Jeg har ikke vært helt i mine “fulle fem” de siste dagene. Det føles ut som at noen har slått megi magen med et balltre, og at hele meg er som en vandrende gelèklump! 

….who stole my energy??? !  !   !

Onsdag var jeg en del på jobb. Ryddet butikken til Torsdag, for da skulle vi ha storbesøk. Adm. direktør i Rema 1000 + region sjefen i Trondheim skulle på butikkrunde. Torsdag kom, og etter butikkbesøket ble jeg 10 kg lettere. Jeg og Lilja var småslitne, så vi dro hjem fra jobb da de hadde dratt. Vi sovnet på sofaen – noe som ikke er en vane her i huset.


Lilja tester blåbærene på Rema. De ble godkjent! (..hun spiste ikke alt, altså.. !!)

Torsdag kveld kom, og da var det duket for bursdagsfeiring av farfar, og deretter Perfect Home Party med barseljenter hos Anja. Dagen ble lang, og jeg var utslitt da jeg endelig hadde kommet meg hjem.

Fredag kom, og Lilja våknet rundt 07. Jeg lot henne ligge litt å prate meg seg selv, og plutselig så var det stilt.. Vi sovnet begge to. MEN da klokken slo 08, ringte Robin, og fortalte at det ikke kom noen på jobb, og at han trengte meg. Selvfølgelig kunne jeg ikke si nei, så i fullfart ble det påkledning og pakking av patpakke. Det ble jobbdag til utpå formiddagen. Da fikk vi “lov” til å dra, så vi tok turen til City Syd for å møte Heidi og Aminda.

Nå ligger jeg og Robin i hver vår sofa, mens lillemor ligger ute. Gulvet er ferdigvasket, hundene har fått nytt utstyr i burene sine, og fredagsmiddagen er på plass i kjøleskapet. I dag skal vi bare kose oss og slappe av.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg