Phuket, Kata Beach

En 10 minutters taxitur fra hotellet, og vips så var vi på en mye roligere og triveligere strand enn den rett ved hotellet. Her var det mindre folk, mindre volum og ikke minst klarere vann. Vi storkoste oss på første rad, og badet masse masse.

Lilja koser seg i babebåten (…men hun savner skippern sin, Casper)

På stranden var det mange som prøvde paraglidng. . . vi var alle enige om at så ut som en litt stusselig måte å måtte løpe selv bortover stranden for å få nok fart, og bare kanskje komme opp….

Så var stranddagen over. En herlig rolig dag med til og med lunsj på solsengen. Luksus, og ikke minst FERIELIV!

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men når jeg klarer å sitte på rumpa med føttene rett framfor meg, spise is, drikke brus, svett og usminket, da er det ingen tvil om at jeg koser meg på ferie! Så det gjorde jeg i dag, uten “hemnnger”, som jeg liker å kalle det.

På kvelden ble det en rolig og kjapp middag, fordi Lilja var sliten og jeg følte meg ikke helt bra.


Middagskos med svigers

…og da vi hadde kommet hjem fra middag, ble jeg dårlig, og tilbringte de neste 36 timene som doskåla som min “beste venn”. Det slår aldri feil at ejg blir syk på ferie. Jeg har en meget ømfintlig mage på tur, og det hjelper ikke med hvor mye jeg prøver å venne meg til bakteriefloraen. Denne gangen tror jeg rett og slett det var omstillingen til magen, og ingen matforgiftning. DET har jeg nemlig vært gjennom tidligere, og det unner jeg ingen! Uansett, så ble det sengedag, mens Robin og Lilja koste seg med foreldrene hans på stranden. De bestilte tur til Phi Phi Island neste dag, altså 48 timer etter jeg ble syk, og håpte på at jeg kunne bli med! I did so too….!

Next up, Phi Phi Island. Er det virkelig et paradis??

3 kommentarer
    1. Der har jeg også vært 😀 Dere må dra til Katanoi også! Katanoi Beach eller noe.. DEN er flott den!
      Og når dere er inne i Kata så har dere en restaurant der som heter Mali .. FANTASTISK god mat!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg