Ukesplan i boks!

For dere som leser bloggen min, har dere skjønt at jeg er en planlegger, og liker å vite “whats next”.

I dag har jeg summet meg etter gårsdagens 12 timers jobbing på Rema + personalmøte, og skrevet ned ukens syssler. Det ble ikke få, og jeg funderer allerede nå hvordan jeg skal få tid til alt. En ting jeg ihvertfall skjønner at jeg ikke får tid til, er å forberede meg mentalt på at jeg skal ut å reise. Det sjokket får jeg nok på vei til flyplassen!

….jeg blir ALLTID dritnervøs før jeg skal reise.
Det slår aldri feil, selv om jeg i utgangspunktet ikke synes det er noe skummelt!

ONLY 5 DAYS TO GO!!


UKESPLAN

MANDAG:

  • Legetime – som jeg egentlig hadde glemt, men våknet av at jeg heldigvis hadde laget huskelapp på tlf!
  • Rema 1000 Flatåsen jobbing med Lilja og Beste (oldemor). Der var vi helt til kl 16.30!
  • Ærend i Byen
  • Hjemme – Middag – Leke – Legge Lilja
  • Sortere Labels – priser priser priser..! 1500 priser som skal sorteres
  • Zzzzzz

TIRSDAG:

  • Boss Norge jobbing
  • Diverse ærend + hente FOTOBOKA MI!! 
  • Kjøpe Myggnetting til nyvogna vår 🙂 eventuelt prampak..
  • kl 14.30 skal je kjøre Lilja til “tante” Sonja, som skal passe henne i noen timer
  • 15.00 Photoshoot med lille Aminda Kristin og mamma Heidi
  • Vaske hunder – slik at de er “Presentable” til de som enn måtte ende opp med å passe dem
  • Redigere bilder fra photoshoot
  • Zzzzzzzz

ONSDAG:

  • Tur med barselgruppa til Estenstadhytta
  • Kjøpe bursdagsgave til mamma
  • Handle inn det jeg skal ha med av mat til Lilja på ferie..
  • Lage bursdagskake
  • I bursdag til mamma
  • Zzzzzz

TORSDAG:

  • Boss Norge – siste innspurt før ferien
  • På Besøk hos Anita & Alva i Barselgruppa
  • IKEA – må kjøpe noen oppbevaringsbokser til “stranda”.
  • På besøk hos Eirin
  • Zzzzzzzz

FREDAG:

  • PAKKE Mammaklær
  • PAKKE Liljaklær
  • “pakke” til hundene – de skal jo på feriekoloni! 😛
  • Sjekke at jeg har alt jeg MÅ ha + printe ut alt av referanser
  • Rydde huset
  • Skifte på senga – elsker å komme hjem fra ferie til ryddet hus og nye sengeklær!
  • Sette kofferten i gangen! FERDIG!!
  • Hemmelighet…
  • OST & VIN med verdens beste barseljenter <3
  • Zzzzzzz

LØRDAG:

  • HADE BRA NORGE!! 🙂

 

 

Ohhyeah! Jeg har sikekrt glemt mye jeg bare må gjøre, men dette er ihvertfall en begynnelse! 😛

 

17 kommentarer

Siste innlegg