..ikke rart det går fort, når jeg har så god hjelp!

Hverdagen har kommet som en skarp vind,
og vi er tilbake som aldri før.

Både jeg og Lilja har mye på lista hver dag, så det er bare å henge i, og se mot ferie om 3 uker.

Jeg er POSITIV, og en deilig deilig premie venter!!


Lillemor har vært med mammsen på jobb! SÅ flink og god hjelper!


Lillemor tar en “timeout”  sammen med sin gode venn Lambi..

 

Og utenom at jeg er på jobb på Rema og Boss, så går hverdagen sin gang.

I går oppdaget vi to små hvite klumper i underkjeven på Lilja,
så da kan vi vell offisielt si at hun ikke blir tannlaus alikevell!

Jippi…!

Lillemor har også fått smaken på Mariekjeks, noe som enda er en god barnevakt for meg.. Det tar nemlig 15 minutter å fortære en mariekjeks for en 7 mnd gammel baby 😛 – her i huset, ihvertfall!


Lilja fikk sitte i sofaen å spise kjeks mens vi spiste middag! Tv & Mariekjes er en slager!

Snuppa finner alt som ligger på gulvet, SELV om jeg gjemmer det under puter og tepper!! 

…og her om dagen lå hun med begge hendene oppi vannskåla til hundene og plasket.. LO høyt og bare smilte da jeg oppdaget henne. Hundene, stakkar, de sto som to spørsmålstegn å så på hva den gale jenta holdt på med…

I tillegg tila lt det andre som skjer her hjemme, har min venninne Heidi fått en liten datter! Aminda Kristin!

Se så nydelig <3

6 kommentarer
    1. Kan Lilja sitte av seg selv? Jeg har ei som bli 6mnd nå den 15 januar, og hun detter bare om hvis hun skal sitte 😛 Og når du gir henne Mariekjeks, gir du henne en hel kjeks da? Tygger hun ikke den i biter som hun kan sette i halsen da? Bare lurer hvordan du gjør det, har lyst å prøve jeg og 🙂

    2. Jeg lurer også på om du gir en hel kjeks? Hva spiser hun ellers, han en liten en som er så kresen, brekker seg av deg meste, men vil jo så gjerne prøve nye ting… Tips?

    3. Kine: Ja, hun sitter selv nå. Men jeg tørr ikke la henne sitte feks helt alene på badegulvet eller der hun kan alle hardt. Men hun støtter seg selv opp med hendene 🙂 Ja, jeg gir henne en hel kjeks. Det går veldig fint. Mariekjeks smuldrer opp i munnen. Du kan jo prøve å spise små biter selv 🙂 Lilja gnager litt, og når hun får biter i munne, bruker hun litt tid, så vips er de borte. Jeg sjekker jo sånn innimellom om hun har mye som hun ikke får svelget osv, men hittil har det gått bra. + at jeg må si at jeg er jo hele tiden i nærheten når hun får holde på med slikt 🙂
      Til deg som vil ha tips: har du prøvd fruktnett? Det er jo GENIALT! Jeg har rpd meg frem på typer frukt, så når hun på en måt er litt “lei” av eple, så prøver jeg druer, så er det morsomt i noen dager, før vi må gå over til pærer 😛 Supersmart barnevakt (og som ikke setter seg feks i halsen) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg