05.jan.2012

Siden 28 desember har både jeg og Lilja vært syke. Lillemor har hatt over 39 i feber i amnge dager nå, men i dag var den gått ned til 37,5, så da er vi på bedringens vei! HELDIGVIS får vi dette nå, og ikke når vi skal på ferie.

Ja, for nå er det faktisk bare 4 uker igjen til Thailand!!!

Jeg har gått til innkjøp av Sunblock badeklær med UV filter og diverse småtterier! Jeg venter enda på pakker, så dere får se når jeg har fått alt! 🙂

Snuppelura var på besøk hos mormor & morfar, og de hadde funnet frem alle bamsene som vi hadde hatt da vi va små…!


Lilja fikk sitte i sofaen å se Drømmehagen på pcn min… Det varte ikke så lenge før hun hadde klart å endre format og skriftstørrelse + skjermoppløsning på pcn…! Cleaver girl!

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg