Strawberry Jellys!

Strawberry Jellys


Oppskrift:

  • 2 pk jordbær/bringebær gele
  • 4dl vann
  • 1,5 dl sukker
  • 8 plater gelatin

Kok opp sukker og vann, og hell geleèn i vannet. Legg deretter gelatinplatene i vannet.

Hell Gelén i en form dekket med bakepapir, og settes kjølig til den blir stiv,
men likevell litt klissete..

NB: det skal være ca 0,5cm tykkelse på gelèn. . .

Ta Gelèn ut av bakeforma når den har blitt stiv, og rull den som en pølse.
For at den ikke skal falle ifra hverandre, må den være litt klissete.

Skjær i biter på ca 1,5 cm tykke. Rull dem i sukker.

WOALLA!!

4 kommentarer
    1. Camilla: hehe, takk 🙂 Jeg er litt sånn at når jeg får lyst til å gjøre noe, så må jeg gjøre det med en gang, hvis ikke så mister jeg gnisten! Sååå jeg lager som regel flere ting om gangen 😛 bare må blogge med litt mellomrom 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg