Overraskelsesgave fra Robin

I anledning min bursdag og vår forlovelsesdag, skulle jeg få noe jeg ikke hadde fått tidligere. Jeg fikk beskjed om å pakke, og at bikini var svært viktig. Robin hadde lenge fundert på om han skulle overraske meg helt, og da inkludert å pakke for meg, men fant ut at det å velge hvilke klær jeg kom til å bli fornøyd med og pakke for Lilja, tok han ikke sjansen på. Lilja ble plassert bort hos farmor og farfar, mens hunden skulle få seg en luftetur av foreldrene mine.

Jeg hadde gjettet spa, men hvor? Jeg foreslo en rekke plasser, men Robin var stum, og lurte meg trill rundt. Han kjørte seg en tur rundt om i stjørdal sentrum, og jeg like forfjamset for hver plass vi passerte.

“NÅ vet du vell hvor vi skal??”

– og tydeligvis har vi enda mer å lære om hverandre etter 6 år sammen for det å spørre meg om jeg hvor jeg er, når jeg ikke er i trondheim sentrum, er bare tull og tøys.. !

Så nei, jeg viste ikke hvor vi var og ikke hvor vi var på vei, og fikk beskjed om å følge med på skiltene. aja, Meråker…? ehhm..? Storlien? Åhh.: SVERIGE? åhh..sånn spa i sverige da? 

Jepp. Turen gikk til Åre på spadag. HELT ALENE. Bare vi to!

Og vi koste oss max!

Vi startet med en time i bobblebadet, etterfulgt av frukt, sjokolade og friskpresset juice.

Etterulgt av Steembad og Aramoamasasje.

Jeg hadde aldri prøvd slikt steembad før, og opplevelsen var magisk deilig.

Rommet var fylt med stearinlys, vannet skiftet i behagelige farger, temperaturen var god varm (veldig varm – elsker varme) og behagelig musikk på ørene. Kroppen slappet max av, og alle bekymringer i hverdagen forsvant i noen minutter.


Så ble det helkroppsaromamassasje, før vi avsluttet med en deilig kyllingsalat til lunsj.

En perfekt avslappende dag, bare vi to  <3

 

Takk kjæresten min <3

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg