Babyoutfit by Ellos

Det skal ikke mange tastetrykk til før man SWOSH har pakken postkassen. Jeg ELSKER å få post!

Denne gangen kom pakken fra ELLOS, og var stappfull av gode, fargerike og herlige barneklær.

Lilja har ikke rukket å bruke alt enda, men en ivrig mamma som jeg er, lar jeg ikke merkelappene henge på for lenge.

Klikk HER for å komme til Ellos sine sider,og få hele

40% på en valgfri vare & 30% på resten av din ordre…!


Gammelrosa bluse , rosa cardigan, lys grå kjole/genser og en stripete lyserosa/grå jakke.


JULEKJOLER!!! Jeg gleder meg vilt til å få brukt dem på henne!

Det ble ikke mindre enn 2 røde kjoler, og flere venter meg snart i posten. Det kommer jo inn nytt hele tiden, og hvordan skal man liksom klare å la være å kjøpe når det er så billig og søtt? Se det for deg da, snuppa i julekjole(r)…

Ohh jul med din glede!!

Det ble også Mee Too Jakke & Sparkebukse. Lilja har ikke så mye klær med knallfarger, så jeg synes disse var supersøte, så da økte vi klesbeholdningen med “fargerike” klær..!


søtami i rosa tunika


Fargeklatten <3

Varene vi kjøpte:

Rød Kjole 129 kr

Rød Kjole 149 kr

Mee Too Fleecejakke 299 kr

Mee Too Sparkedress 259 kr

Hettejake i grå/rosa  199 kr

Genser/Cardigan 129 kr

Rosa genser/cardigan 129 kr

Rosa bluse gammelrosa 149 kr

 


20 kommentarer

Siste innlegg