Rihanna is the shit!

Søndag ettermiddag og vinflasken blir åpnet. Det er bare timer til det vi har gledet oss til i snart ett år. nemlig Rihanna konsert. Vi var av de få heldige som rakk å få i seg bilett før det ble utsolgt. Hele 3 minutter brukte de på å selge ut alle bilettene! SYKT!  . . . og jeg må si til dere som ikke var der: too bad, is was the best show ever..!

Det er ikke til å legge skjul på, altså!


Jentegjengen samlet. Ida, Katrin, Stine, Astrid og meg <3 Kamilla og Linn var dypt savnet!


Tine & Robin klare til å synge Rihanna all night long…..!


Lovebirds <3 Ganske så deilig å få tilbake sussebassen min 😛


kiss kiss kiss kiss kiss


Tine & Linselusa sjøl…

 

Konserten var kanonbra, og topper listen av “opplevde konserter”.

4 kommentarer
    1. jaaa det va superkoselig! haha at det går an å bli så loco foran et kamera ass. fin dåkker tho 😉 <3 knis!

    2. <3 Dere ser nydelige ut hele gjengen ;) tro meg - jeg tenkte på dere i helga altså - Så bra dere hadde det arti : ) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg