Tissefant!

Bokstaveligtalt..!

Casper tisser og tisser over alt…han må jo igrunn være litt dum som tror det kommer ut noe når han har markert på hver en busk på hele turen! ….men sprek, det er han! Se da:

….og Casper som er såååå tøff til vanlig, er LIVREDD for støvsugeren. I dag havnet han oppe i vugga til Lilja, og lå bare å knurret og kjeftet da jeg sveifet over gulvene! tihihih…søt og da!

Fortalte jeg forresten det at Casper har røytet en hel BRØDPOSE med pels?? Han ser rett og slett ikke ut…! Så gleder meg til kulda setter inn og gutten får pels på kroppen!

8 kommentarer
    1. Hei Rachel 🙂
      I et av innleggene litt ned på siden din har du på en fin genser fra hm, vet du om man kan finne den på nett? Likte den så utrolig godt! Flotte farger 🙂
      Fin blogg du har fårresten 🙂

    2. Anonym: Du tenker på den stripete? Tror den akkurat har kommet i butikkene. Jeg kjøpte den onsdag i forrige uke, men har ikke sett den på nett… lette etter bilder for å vise dere hva jeg kjøpte på fashionkveld på HM,men fant den ikke… kanskje du må til butikken for å se 🙂

    3. Nydelige pommer du har:) Snart i samme “vogn” – baby i magen og to pommejenter.
      Følger med på bloggen din – liker den godt! Fine bilder, og ikke minst ,imponert over hvor raskt du kom deg etter fødselen. Krysser fingrene for at magen min snurper seg inn rett etterpå jeg og… 😉

    4. NoBlog: takk for det 🙂 og gratulerer til deg 🙂 jeg tror det at om man er i grei form før svangerskapet, og ikke havner i den situasjonen at man sitter på rumpa i 9 mnd, så kommer man seg greit etterpå også 🙂 jeg har litt jeg må jobbe for på magen, men ellers føler jeg meg topp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg