Girlsnight !

Det ble en koselig kveld i går. Vi tok bussen videre til byen, og endte opp på det jeg kaller en “fjortissplass”.
Studentene har invadert Trondheim, og det vises på utelivet. Mye folk i gatene, lange køer, all verdens av pussige påfunn gjennom fadderuka, kåte små gutter og jenter som ikke klarer å holde fingrene fra hverandre på dansegulvet og en snittalder på 20 år. . . sikkert akkurat slik det var da jeg var 20 år og singel!

Verken utelivet eller jeg er det samme som før. Før møtte man alltid kjentfolk på byen, mens i går så jeg ingen!

Vi trosset 20 åringer og kåte mannfolk, og hadde det morsomt på dansegulvet. Rockefoten var som før!

…….TAKK FOR DET!!!

Klar for min første tur ut på over ett år!!


Anne Lise & Meg

Sonja & Meg

Tine & Ingvild

Anne Lise & Mari

Anne Lise, Sonja, Tine, Ingvild og Mari

5 kommentarer

Siste innlegg