Da var treningen i gang..!

Jeg har satt meg et mål og en dato. . .

Søndag hadde jeg min første treningsdag på Impulse. . . og de fleste kjenner til følelsen man har “dagen derpå” etter første treningsøkt på lang lang tid. JO, man er noe inni H****** stiv og støl. Jeg trente bein, skuldre, mage og korsrygg, og følte meg rett og slett ubrukelig da mandagen kom. Men har man satt et mål, så er de første dagene de enkleste. Da er jeg mest motivert, så jeg kunne ikke stoppe etter en dag. Jeg tok med meg minifamilien (Lilja og hundene) på en lang tur fra Sunnland til Fossegrenda. Videre til Nedre Leirfoss og bort til Sluppenbrua og opp til Sunnland igjen. Turen tok ca 70 min med barnevogn og hunder, men uten hadde jeg klart det kjappere. Litt av treningen er jo at barnevognen skal være med, og samvittigheten lar hundene blir med… Man kan jo ikke gå på tur uten å ta emd hundene når man har hunder!!



5 kommentarer
    1. Så flink du er !! 😀
      Et spørsmål; Har dere utsatt bryllupet nå som Lilja kom eller skal du bare ikke skrive om det? Syns å huske at du skrev om at dere skulle gifte dere i sommer? 🙂 Mulig jeg husker feil da.

    2. Takk 🙂
      Hanne: Ja, bryllupet skulle egentlig være denne sommeren, men heldigvis hadde vi ikke sendt ut inbydelser da jeg ble gravid, så vi bestemte oss for å vente. NÅ har jeg begynt å planlegge på nytt, så det blir bryllup til neste sommer 🙂

    3. Skjønner, veldig bra det klaffet slik da hadde kanskje blitt litt mye 😀 hehe. Men gleder meg til følge med, håper det kommer oppdateringer når du begynner å planlegge:) Liker det nye designet forresten!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg