Ut på tur, aldri sur..! bare veldig varm..!

Søndag formiddag bar det ut på tur.Med Lilja på magen, to hunder og mann bars det avgårde til Nedre Leirfoss. Ruten vi gikk var sånn ca 1 mil, og det kjentes på kroppen! Lilja var fortsatt forkjølet, så hun var ikledd lue – men den måtte vi droppe underveis. Stakkar liten, det er da måte på hvor varmt det skal være til henne…

Fra og med søndag bestemte jeg meg for å begynne å ta sit ups. Jeg var kanonferdig etter 75 stk (3×25), men jeg er fast bestemt på å fortsette med dette hver dag..så kan det jo hende jeg skimter magemusklene etterhvert også!

Etter turen plantet jeg litt blomster og solte meg, og resten av kvelden lå vi alle 5 på sofaen. Deilig søndag!!

Robin koser seg i sola!


 

Vi har fått brostein utenfor inngangspartiet, så nå har jeg pyntet med blomsterpotter 🙂 

 

2 kommentarer
    1. Jeg bruker nesten alltid lue på min lille Dennis jeg.
      Er så redd for det lille hodet og de små ørene.
      En tynn lue om sommeren,tror jeg ikke barna har vondt av 🙂
      Nå som solen skinner,er det jo greit å dekke til hodet litt uansett 🙂
      Du virker som en sprek og super mamma 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg