Magebilder før og etter fødsel..

Det er sikkert noen som lurer på hvordan magen blir etter fødselen. Det ligger jo i kortene at man ikke er helt som før.

Jeg gikk opp 14 kg, og nå har jeg så og si gått ned alt, bare ved hjelp av å amme. Enkelt!

Er man sunn og normal før svangerskapet, har du ikke noe å bekymre deg over. kroppen rydder opp selv 🙂

Jeg er ihvertfall ikke stresset over at jeg ikke skal komme meg i form. Nå er det gått 6 uker, og jeg kan begynne å trene styrke igjen. Det skal bli godt, og da regner jeg med de siste kg forsvinner.



15 kommentarer
    1. Oisann! Du har fått en fin mage tilbake etter fødselen, og jeg må si at du er mega heldig! 😀 Lykke til med trening, stå på! 😀

    2. Hei. Du har blitt valgt for å få ære til å bli registrert i en panel der du kan tjene penger på å svare på noen undersøkelser. Jo oftere du svarer på undersøkelser du får i epost, jo mer tjener du.
      Del gjerne linken med vennene dine.
      Her kan du registrere deg (kopier adressen i skriv den i nettleseren). Hvis du verver flere venner, for eksempel, legger ut linken på Facebook siden, blir belønning enda høyere.
      http://cdr.cintdirect.com/panel/3f38_XMq2UGYw5OR6NyZ-Q/register
      Lykke til til en heldig blogger!!!

    3. mat, helse og velvære: vil du seriøst ikke ha barn, fordi du er redd for å “ødelegge” kroppen din? Noen er heldige, sånn som Rachel, andre er kanskje mer “uheldige”, om man skal kalle det det, sånn som meg… Kroppen min ble totalt forandret etter jeg gikk gravid, kan vel si det slik at magen min ser ut som ett verdenskart pga alle strekkmerkene, men jaggu er det verdt det altså, selv om jeg skulle ha gjort aaaalt for å få dem vekk… elsker lille go’gutten min på 6mnd, han er det beste som har skjedd meg ! så du må ikke være redd for å bli gravid altså, det største her i verden er jo å sette ett nydelig lite barn til verden, ingen ord iverden kan beskrive det 🙂
      å Rachel, jeg er kjeeeempe misunnlig på magen din !!! Du er sååå utrolig heldig, du aner det ikke :p du kan stolt vise magen du, heldig’grisen 😉

    4. Julie : jeg var heldig, så slapp unna strekkmerker også! Nå skal det sies at jeg aldri har smurt meg så mye som under graviditeten da! Olje fra apoteket + strekkmerkekrem hver kveld… så man kan jo spekulere om det er produktene eller genene som hindrer strekkmerkene 🙂
      Annie: ja, selvfølgelig er kroppene våre forskjellige, og jeg håper ikke alle tror at dette er oppskriften på hvordan man blir 😛 Kroppen er utrolig.. det merker man ved graviditet og fødsel. Så vi er noen utrolige vesener vi kvinner 🙂 Men som du sier, kroppen betyr ikke mye når man har fått gullungen! Herlig at du tar det slik du gjør 🙂 Jeg tror noe av nøkkelen er å sette seg små oppnåelige mål!:)
      Rachel

    5. oooi,du hadde bra fin mage etter fødselen…
      Magen min ble megadiger og har en del merker, men veier lik my som æ gjor før æ vart gravid!
      Var mer opptatt av merkene før fødsel’n, men no bryr æ mæ ikke nå om dæm, for HALLO æ fikk jo så skjønn gutt, da gjør ikke merkan nåkka.m

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg