Vår 17 mai feiring

Dagen begynte med en god frokost, før vi tok på oss finstasen og dro en tur til byen. Der så vi borgertoget, spiste is og møtte masse kjente mennesker. Stemning!

IS . . . masse is er et must på 17 mai! ! ! !

Thomas og Anne Lise møtte oss for borgertogtitting og is spising. Koselig 🙂

Meg og min bedre halvdel <3

Casper og meg 🙂 Gjett om de fikk oppmerksomhet der de gikk å trippet med hver deres 17mai sløyfe. .

…..det ser ut som en diger blomsterbukett, igrunn! Glad jeg ikke trenger å kjøpe slike enda 😛  100 kr for litt luft!!

 

Resten av kvelden tilbringte vi på sofaen med god mat og film.

Jeg var utrolig sliten etter turen i byen, magen og føttene verket og preggismama måtte kure på sofan!



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg