Magebilder uke 35 + STATUSRAPPORT

Termin: 06.06.2011

På vei: 35 + 1
Igjen til termin: 5 uker + 1 dag

Kjønn: Jente <3

Utålmodig: …hun må bare komme når hun er klar – men liker å gå gravid! 🙂

Navn: m-m <3

Vektøkning: + 8 kg – kontroll uke 33..så regner med noen kg til..

Strekkmerker: Har noen blodutredelser på puppene, ellers har jeg berget hittil. Smører som en helt.. det skal sies!

Hevelser og vann i kroppen: Not that Im aware of..

Hodet ned: Ja, men ikke festet.. hun liker tydeligvis å ligge denne veien…! sparke morra si i ribbeina..!

Aktivitet: Herlige spark hver dag. Merker når hun vil ha kontakt. Hun snur seg støtt og stadig, men for det meste ligger hun med hodet ned og føttene godt plantet inn i ribbeina mine..eller prøver å komme ut ribbeina med rumpa..!

Tungt: kjenner det i ryggen nå ja, men det er ikke tungt. Bare annerledes..

Kynnere: ..flere og flere. Her om dagen hadde jeg totalt 40 kynnere på 3 timer!!

Hodefestet: ..dont know..! kontroll til uken..

Utstyr: Det meste tror jeg 🙂

Sulten: Ja? mat må man ha.. men i mindre mengder oftere enn før. + at jeg unner meg det jeg vil ha til en forandring <3

Matkick: blåbær, sukkererter, pink lady epler, røde druer. . . .

Plager: Tungt til ryggen,mange kynnere – blir sliten av det, kribling/voksesmerter/senestrekk i beina, svimmel.

Humør: …blidere nå når det er sol og vår!!  – men litt overkill av hormoner er det nok ja..!

Sykehusbaggen: …kjøpt meg joggedress..thats it!

Høygravid: JA <3

Neste kontroll: 5 mai 2011 hos JOrdmor, og ny legetime 9 mai pga sykemelding



15 kommentarer

Siste innlegg