Magebilde UKE 33

Magebilde UKE 33

I skrivende stund er jeg 33 + 4, og det nærmer seg bare 6 uker til fødselen.

Lillemor er i følge boken 2100 gram og 39cm i full lengde.

Det står også at pga dårlig plass, beveger hun seg mindre, men det tror jeg ikke noe på… På dagen er det ganske så rolig, men på kvelden er det dansetime i magen. Av og til tror jeg ungen har anfall der inne… Rister og dytter på alt som heter innvoller. . . og elskende mor som jeg er, så må hun jo bare få lov til det… 😛

NÅR ER MAN EGENTLIG HØYGRAVID???


(- og en alt for stor ettervekst!!! HERREGUD, man skulle ikke tro jeg var hos frisøren for litt over en mnd siden… Det vokser så sykt fort for tiden…! og flott er jo det, jeg som sparer til langt hår, men det er jo så styyygt! Så over påske blir det nok en frisørtur på meg ja 🙂 )

17 kommentarer

Siste innlegg