Truser til besvær..

De berømte gravidtrusene har holdt meg våken i flere netter. Jeg drømmer om truser. NETTINGTRUSER… Heldigvis har  noen hørt min bønn om å prøve så godt jeg kan å se “ok” ut etter fødselen, og en drøss med deilige victoria secret truser dukket opp. Det var min herlige søster som hadde tenkt såppas langt, at var det noe jeg ihverfall skulle unne meg etter fødselen, så var det fine truser! Og det takk gud for at det finnes slike mennesker her i verden 😛 CHECK – da var det truser som ble det første jeg pakket i sykehusbaggen (..som jeg enda ikke har)

2 kommentarer
    1. hahahah dem e ikke så gæli sjø!!æ hadd ikke klart mæ uten dem nedpå sykehuset,for æ fikk veeeldig hard medfart kan man si…så klart ikke ha på nå ainna..men veldig snill søster du har da,e godt og føl sæ fesh og fin etter fødseln og:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg